Trash is for Tossers

Campagnebeeld The Simply Co. : Lauren Singer - Trash is for Tossers
Het is leuk om te zien hoe sommige mensen hun leven zo duurzaam mogelijk inrichten. Iedereen doet dit op een andere manier.

Trash is for Tossers

Zo heb je het blog Trash is for Tossers van Lauren Singer uit Brooklyn. Zij heeft een Zero waste project. Zij heeft al geruime tijd bijna geen afval meer gemaakt en dat vind ik erg enthousiasmerend. Inmiddels heeft ze een ultieme lijst gemaakt met alternatieven voor het voorkomen van afval. Deze lijst noemt zij de ultimate list en ik kan me zo voorstellen dat ze hier veel ervaring in heeft.
Klik hier voor haar Zero Waste Alternatives Ultimate List.

Naast haar blog waar ze bijna twee jaar met grote regelmaat op blogt, heeft ze inmiddels ook een youtube kanaal waar je haar kan volgen. Ze heeft al een video geplaatst hoe je het beste tandpasta kan maken. Zal ik daar ook eens aan beginnen? ...
Ze heeft op Bloglovin 'maar' 644 volgers, maar ik vind dat dit best wel uitgebreid kan worden. Het is natuurlijk enorm inspirerend om te zien hoe iemand, midden in de stad, alsnog zero waste kan leven. Wat een eye-opener!


Word jij ook enthousiast van mensen die hun leven radicaal omgooien?

Labels: ,