Sunday Special - Week 4

Wachten bij de garage

Enthousiast

Maandag vliegt de dag voorbij als je begint bij de mondhygiëniste en vervolgens naar het kantoor gaat waar je stage loopt. Ik help binnen een bedrijf om de social media op te zetten, marketing plannen te maken en ik adviseer hierin. Echt enorm leuk om te doen! 's Avonds weer even een kusje voor mijn nichtje die rennend naar me toe kwam "Tie-tie!!!". Ik heb zelden iemand zo enthousiast gezien als ik een kamer binnen loop.
Die avond maak ik een reservering voor de vakantie van eind juni. We gaan terug naar de plek waar mijn vader is overleden.

Autogarage

Ik sta laat op op dinsdag. Ik heb een slechte nacht gehad, want ik dacht veel aan mijn vader. Ik kon niet in slaap komen en dacht terug aan die vervelende tijd en hoe fijn het zou zijn als hij nu hier zou zijn. Natuurlijk schiet dat totaal niet op, maar ja... je gedachten dwalen wel eens af.
Als ik eindelijk op sta (na 10 uur) begin ik met bloggen en bel ik de garage want ze hebben mijn auto gemold. De deurgreep aan de bestuurders kant is losgetrokken. Geen idee welke grapjas dat heeft gedaan, maar ik heb dus alweer mijn tweede afspraak bij de garage dit jaar. Gaat goed.
Ook sla ik geld stuk in de stad nadat ik Rank a Brand nog even gecheckt heb. Ik moest echt nodig nieuw ondergoed hebben en sokken. Ik neem twee setjes mee en twee setjes sokken. En nee, er zijn geen foto's van haha!

steil haar trein #selfie
Van de kou krijg ik steil(er) haar

Amsterdam

Op woensdag moet ik voor mijn werk naar Amsterdam. Dat is bijna 2 uur heen en twee uur terug treinen. Ik heb afgesproken op het centraal station om onze meeting in Perron 1e Klas te houden. Ik word af en toe gek want ik denk echt dat ik een soort van vogel hoor schreeuwen door de ruimte. Als ik om de pilaar kijk zie ik hem zitten: Een grote witte papegaai. De bespreking gaat goed en als ik terug naar kantoor trein baal ik er van dat ik niet meer tijd had om leuke dingen te doen in Amsterdam. Ik rijd het huis van mijn neef voorbij en denk: Volgende keer kom ik even op de koffie.
In de avond heb ik weinig inspiratie voor onze vegetarische dag dus maak ik snel een boerenomelet met geitenkaas. Erna ga ik lekker naar de yoga toe. Heerlijk ontspannen.

Website content

Een drukke donderdag op kantoor met een hoop gebel en maken van voorstellen voor nieuwe klanten. In de avond ga ik naar mijn oude clubje. Ik ben gevraagd om de nieuwe website op te zetten en mijn ervaring en advies hierin te gebruiken. Dat doe ik natuurlijk graag. We bespreken een beetje wat het algemene idee is en ik ga uiteindelijk toch vrij laat naar huis. Besprekingen in mijn oude club zijn nooit van korte duur.

Huizen bezichtigen

Vrijdag een half dagje werk en daarna snel naar huis toe want vandaag gaan we huizen kijken! We hebben twee huizen bezichtigen op de agenda staan. De eerste is mooi, maar er moet heel veel aan gedaan worden. Ik ben dol op de achtertuin, maar alles is toch wel een beetje onhandig gemaakt. Misschien heb ik mij toch een beetje verkeken op de ruimtes.
Het tweede huis is echt een mooi huis, maar hier zijn de woonkamer en keuken op de eerste verdieping en de mooie badkamer en slaapkamer op de begane grond. Wanneer gebruik je dan je achtertuin? (Ik denk vrijwel nooit) Ik begin te twijfelen of ik zo'n nieuwe indeling van een oud huis eigenlijk wel leuk vind... Misschien ben ik er niet voor gemaakt. Er zijn duidelijk veel veranderingen in het huis gemaakt; wanden doorgeslagen, kamers bij elkaar getrokken enzovoorts.
's Avonds bespreken we de huizen na het stijldansen met mijn moeder. Die steekt nooit iets onder stoelen of banken. Zij heeft ze al afgeschreven hahaha, ik zit er nog over te denken en wil vooral eerst deze dag even laten bezinken.

Vrije dag

Zo. Zaterdag. Eindelijk een vrije dag. Niets staat er op het programma, niets moet. Ik ben doodop als ik wakker word en ik merk dat ik een drukkere tijd achter de rug heb. Morgen ga ik weer iets doen dus ik wil het rustig aan doen. Er blijkt een open huis te zijn in Breda, maar als we het nog eens goed bekijken vinden we het huis toch niet zo interessant, we sluiten mijn chromebook en besluiten niet te gaan. Er ligt sneeuw: Echt typisch weer om lekker thuis te blijven zitten! Toch heeft mijn man in de middag nog een uurtje spinning op de agenda staan. Hij is de dag ervoor gevraagd omdat er iemand was uitgevallen en hij gaat graag fietsen voor het goede doel. Erna mag mijn zwager en ik ga er toch heen om allebei aan te moedigen. Ik heb respect voor alle mensen die er aan meedoen. Het tempo ligt behoorlijk hoog (denk ik) en het is 50 minuten flink afzien. Maar alles voor het goede doel hè.

High tea

Op zondag hebben we een high tea van een dame die eerder een high tea heeft afgezegd. Ze wilde deze high tea alsnog verzorgen bij ons en we waren natuurlijk erg benieuwd. De zoetigheden smaakten erg goed. Het was ook meer dan genoeg! We smikkelden van macarons, we hadden drie taarten, mini éclairs, bonbons en nog meer.

Labels: