De Top 2000 van 2014

top 2000 stemmen radio 2
Top 2000
De Top 2000 komt er weer aan! Op Eerste Kerstdag begint de lijst en deze loopt dag en nacht door tot en met het nieuwe jaar. 12 Uur 's nachts om precies te zijn. En er luisteren zo veel mensen naar, van het noorden tot het zuiden van Nederland en ik weet niet hoeveel luisteraars in het buitenland. Zuid-Afrika, Amerika, Australiƫ. All over the world zijn wij allemaal met elkaar verbonden door muziek!

Muziek verbindt

Ik ben enkele jaren fan van deze lijst, mede fan gemaakt door mijn lieve schoonzus die er altijd al naar luisterde toen ze nog niet eens in de buurt woonde (100 jaar geleden dus alweer haha). En omdat de lijst der lijsten er weer aankomt, mag je ook jouw favorieten insturen! Dit betekent dat je 15 liedjes mag uitkiezen uit bekende liedjes. En je mag 5 vrije keuzes maken. Het gaat om de mooiste, ontroerendste, gaafste, melancholische, back in the day liedjes die je maar kan bedenken. Dus van het jaar 0 - als in vorige eeuw - tot 10 jaar geleden en zelfs Coldplay staat in de lijst met recente liedjes. Je kan dus werkelijk van alles kiezen! Als je Spice Girls fan was, of liever luistert naar Marvin Gaye.

Mijn lijst

Ik ben mijn lijst nog aan het finetunen. Dit zijn de keuzes die ik tot nu toe heb opgeschreven, maar het zou zomaar nog kunnen veranderen:
Vrije keuzes:



Dit is het moment om je lijst samen te stellen. NU! Want je hebt nog maar tot en met 28 november 19:00 uur. Klik hier om naar de stembus van de Top 2000 te gaan

Welke liedjes zou jij uitkiezen?

Labels: ,