295 - Thai necklace

thailand chiang mai necklace ketting fashion mode close-upOnly the details picture of this necklace makes me happy. It's so cool. And it looks good on me. Can you say such a thing about yourself? I think I can :) The necklace fits me well when I have a bit of tan in summer. I bought it in Thailand, in Chiang Mai to be exact on the nightmarket. Together with a pair of earrings, that I have shown you yesterday.
****

thailand chiang mai necklace ketting fashion modeAlleen al de detailfoto van mijn ketting maakt mij happy. Hij is zo gaaf. En ziet er zo goed uit bij mij. Kan je dat van jezelf zeggen? Ik vind van wel :) Het is natuurlijk prettig als je iets om hebt dat je kan hebben en deze ketting valt in de zomer als ik niet meer zo enorm wit ben, behoorlijk mooi. Ik heb deze ketting gekocht in Thailand, in Chiang Mai om precies te zijn op de nachtmarkt. Erbij heb ik nog leuke oorbellen gekocht, welke ik je gisteren heb laten zien.



Labels: , , , , , ,