Herfst op Mrs.Stilletto

kitty in autumn fall leafs, kitten in herfstbladeren
Hi guys! Het is nu toch echt wel volop herfst geworden, de zonnige dagen liggen achter ons. Wat lijkt 18 oktober met zijn 24 graden alweer lang geleden! We kunnen ons nu volledig storten op de herfstmodus of de herfstblues - kies maar welke jij het leukst vindt.

Ik heb een paar leuke herfstblogs van mij op een rijtje gezet die je niet mag missen:

Hierin vertel ik jou hoe ik de herfst beleef! Dat doe ik ieder jaar, maar dit is de meest recente en eerlijke en persoonlijke tot nu toe.
Wat ik allemaal wil doen deze herfst. Wat maakt herfst MIJN herfst?

Natuurlijk hoort een beetje Halloween bij de herfst. Halloween is al aankomende vrijdag: Ga jij nog ergens heen? Ga je naar een Halloween-party of misschien heb jij kinderen en ga je griezelen met ze in het park?
Toen ik op vakantie was vorig jaar, zag ik heel veel dames met regenlaarsjes rondlopen. Volop inspiratie voor deze herfst!


Vorig jaar maakte ik een herfstlijstje met dingen die ik wilde doen. Geen inspiratie wat te doen deze herfst? In dit lijstje heb ik nog een paar dingen die ik vorig jaar wilde doen en je kan later ook zien hoe de lijst is verlopen in mijn blogpost Autumn list : gone bad?

En ik maakte een spirituele wandeling in de herfst in 2011. Op dat moment voelde ik de aanwezigheid van mijn vader heel erg sterk, die toen net een paar maanden ervoor overleden was.


Welke van deze blogposts vind jij de leukste of interessantste? Laat daar vooral een berichtje achter!

Labels: , , , ,