291, 292 & 293 - Bold statement necklace, drop earrings and Chanel

closeup bold statement lace necklace rhinestones hema

closeup bold statement lace necklace rhinestones hema

This is my lace necklace. It's got fake rhinestones on it as well and you need to tie it in your neck. I love this bold statement necklace I got for Sinterklaas!

Dit is mijn kanten ketting. Er zitten nepstenen op en je moet hem in je nek dichtknopen. Ik vind deze bold statement necklace die ik voor Sinterklaas heb gekregen echt te gek!

oorbellen earrings parelmoeren
These earrings I have bought in Bretagne. I remember it well. They look chic and nice on me but unfortunately I can't always wear them as my ears can not bear them. Has got something to do with nickel maybe?

Deze oorbelletjes kocht ik in Bretagne. Ik kan het me nog goed herinneren. Ze zien er chic en mooi uit maar helaas kan ik ze niet goed dragen omdat mijn oren er niet tegen kunnen. Misschien heeft het te make met nikkel?

chanel earrings oorbellen

Ta-dah! My Chanel earrings. I have bought them in a decent store in The Netherlands. I like the velvet bow on top of it. The other one needs to be fixed that's why you only see 1 today.

Tada! Mijn Chanel oorbellen. Ik kocht deze in een fatsoenlijke winkel in Nederland. Ik vind de fluwelen strik erop erg leuk. De andere moet gemaakt worden vandaar dat je er maar eentje ziet vandaag.

Labels: , , , , , ,