Follow Friday - Instagram Accounts



Deze vrijdag wil ik jullie meenemen in het wereldje van Instagram. Ik zit er sinds het eerste uur op en wie weet volg jij mij al? Zoek mij anders op en volg mij: Mrsstilletto. Ik post over van alles in mijn leven en regelmatig doe ik mee aan een leuke challenge.


Maar vandaag wil ik jullie ook kennis laten maken met andere accounts.

Leuke Instagram accounts


Unspirational : Elke dag een paar unspirational quotes, precies gemaakt zoals je normaal gesproken veel op Pinterest ziet (om je juist wél te inspireren) plaatsen ze quotes die je niet inspireren. Ik lach er altijd hard om. Warning: Niet volgen als je depressief bent.

Barbiestyle : Barbie heeft haar eigen Instagram account! Je ziet haar leukste outfits en wat ze zoal doet. Deze week was ze op de New York Fashion Week en verbleef ze in het Standard Hotel. Ze gaat om met designers en fashionista's en was op visite bij styliste Rachel Zoe. AAAH to die for!

Missgouda : Voor de liefhebbers van avonturen van twee teckels.

Yoga_girl : De meest sympathieke yogi als je het mij vraagt. Ze laat regelmatig yogaposes zien, maar geeft je ook een sneakpeek in haar leven.

Thiswildidea : Heb je wel eens gehoord van 'Maddie on Things'? Deze hond heeft haar eigen boek waarbij ze door haar baasje op allerlei spullen werd geplaatst. Na het uitbrengen van het boek is Maddie het wat rustiger aan gaan doen maar je kan nog vaak genoeg zien hoe de hond zich in allerlei poses laat zetten. Op dit moment reizen zij en haar baasje er op los.

Cintascotch : Voorwerpen die worden gebruikt om grappige tekeningen mee te maken. Wat een fantasie!


Welke Instagram accounts volg jij graag en heb jij aanbevelingen voor mij?

Labels: ,