Nancy's zomerweken - Summer list #7

Ook naar de Efteling gaan stond op mijn Summer List Top 10:

Efteling

Inmiddels ben ik naar de Efteling geweest met mijn neefje. Je had hem moeten zien toen hij hoorde dat hij in de Piraña mocht. Hij was ZO blij! En zijn gezicht toen hij op de trilsteen bij de Trollenkoning stond. Dat hij tegen een jongetje bij Repelsteeltje zei dat zij het nu wel wisten dat hij Repelsteeltje heet "Hè jongetje?" Ik heb vooral genoten van zijn fantasie en dat hij bijvoorbeeld bang was in Pandadroom, want die slang die dichterbij kwam in 3D vond hij zo eng dat hij zijn handen voor zijn ogen sloeg! Daarnaast was het een superwarme dag en stond hij met zijn gezicht boven de waterstralen in de Efteling. Wat een lol hebben we gehad. Ik heb er zelfs nog een mooie foto aan overgehouden met mijn (schoon)zus. Joepie!

Labels: , , ,