Nancy's zomerweken - Summer list #5

We zijn vandaag alweer aanbeland bij nummer vijf van mijn Summer list top 10 die ik op 7 juli maakte. Heb jij al wat dingen afgevinkt en welke?

Tassen weggeven

Tassen weggeven is me goed afgegaan. Ik heb er al 3 ingeleverd bij de kringloper en ik heb er nog 3 klaar liggen om voor mijn schoonmoeder uit te zoeken. Zij wilt er graag eentje aan haar tante geven en ik hoop dat ze één van mijn tasjes kiest om aan haar te geven.
De rest van die tasjes zal ik aanbieden op Facebook om te gebruiken voor kinderen van mijn vriendinnen, of voor hen zelf. Als niemand daar op reageert, zal ik ze met een week wegbrengen naar de Kringloper. Ik ben veel meer vastberaden geworden en het belangrijkste is misschien wel dat ik zelf heel goed weet dat ik meer dan genoeg tassen heb. Dat hebben jullie zelf ook kunnen zien natuurlijk!

Source

Labels: , , , , ,