Nancy's zomerweken - Summer list #4

Op 7 juli maakte ik een zomerlijstje en vandaag vertel ik over nummer 4 van die lijst.

Mijn zomergarderobe uitmesten

Ik heb al wat spullen weg gedaan. Ik had laatst ook een jurkje aan dat toch wel een beetje vaal was. Ik besloot dat ik deze dit jaar nog mag gebruiken om over mijn natte bikini heen te gooien op het strand, maar erna gaat hij in de zak van Max! De rest heb ik nog geen tijd voor gehad... oepsie. Tijdens het inpakken van mijn koffer voor mijn vakantie werd ik alleen niet goed van alle troep die ik heb. Kan dat ook gebeuren? Jawel, dat kan zeker! Mijn kleding viel uit de kast naar beneden en het liefste wilde ik alles door de kamer heen smijten. Ik werd er zo kwaad van! Ik kon niets vinden - bleek er nog een heleboel in een extra koffertje te zitten, natuurlijk datgene waar ik naar op zoek was, typisch. Soms is het dus heel vervelend als je veel kleding hebt. En dat is vooral als je eigenlijk te weinig plaats hebt. Ik moet dus straks echt nodig een en ander uitzoeken want anders word ik volgend jaar nog gekker!

****

Dear English readers, I haven't had much time to translate my posts, I hope you understand. I swear that I will translate everything when I am back in business at the end of August. Until then, please translate by clicking the translate button on the right side of my blog.
Thanks!


Source unknown

Labels: , , ,