Hello August

Hallo, het is alweer augustus. Laatste officiƫle maand van ijsjes, zonnebaden en relaxen. Wat heb jij deze zomer gedaan? Hoe ver sta jij met je zomerlijstje, zijn er nog dingen die je wilt doen?

Trouwen

Ik heb superleuk nieuws met jullie te delen: Vandaag stap ik in het huwelijksbootje! Ik heb er zo enorm naar uitgekeken! Ik heb nog niet veel over dit onderwerp verteld en dat had meerdere redenen:
  1. Ik heb vrienden die mijn blog lezen en ik wilde ze nog wel verrassen met mijn bruiloft
  2. Naast het bloggen heb ik nog een echte baan en dat samen met een bruiloft plannen = tijd te kort!
  3. Ik moest gewoon veel plannen en dingen inkopen/maken/doen
Ik denk dat ik in de toekomst nog wel een en ander van mijn bruiloft met jullie zal delen, maar voorlopig moeten jullie het dus alleen met de gedachte eraan doen ;)
Maar, hoera jongens! Vandaag trouw ik met de man waar ik enorm gelukkig van word en die mij al vanaf het prille begin neemt zoals ik ben. Wat een lieverd, ik hoop dat we vele gelukkige en gezonde jaren tegemoet gaan.


Yoga

Ik heb een paar mooie foto's van mijn beste vriendin gezien in yogaposes en ik vind ze geweldig! Ik hoop dat ik er ook paar kan schieten want de foto's zijn zo mooi geworden. En zou het niet geweldig zijn dat ik over 50 jaar kan zeggen: Ja, ooit kon ik dat!

Vakantie

Aan de andere kant kijk ik ook erg uit naar mijn vakantie, ik zit er al maanden op te wachten. Als de datum dichterbij komt, heb je gewoon geen zin meer om te wachten, toch? Heb jij al vakantie gehad, of ga je later dit jaar nog?
Ik ga dit jaar naar Zanzibar en ik heb mijn malariatabletten (bluh geen zin) al ingekocht. Van deze word je niet schizofreen - hoera! - en ik hoop op zo min mogelijk problemen met de bijwerkingen. De bijwerkingen zijn misselijkheid en diarree die ik ongetwijfeld zal krijgen. Ik haat bijwerkingen die je altijd krijgt, had ik maar een sterkere maag. The upside van mijn trip: Lekker lezen, zonnen, eten en genieten van niks doen maar daarover later meer.


****


Hello there, it's August already. Last official month of summer. Last official month of icecreams, sunbathing and relaxing. What have you done during summer? How far along are you with your summer list, do you still have things you want to do this summer?

Wedding

I have some awesome news to share with you all: Today I am getting married! And as you might understand I have been looking forward to it a lot. I haven't shared much on the topic yet, but that was most because I was so busy planning and getting things done. Not because I didn't want to, but next to blogging I have a job and next to that I have some sports I go to and then I also had to plan some wedding things. Maybe in the future I will tell you a bit more on my wedding, so you get all the inside info. Also, I didn't want to share too much information as half of my friends are reading my blogs too and I wanted it to be a surprise for them. 

Yoga

I have seen some cool pictures of my best friend in yoga poses and I love them! I was hoping to get some too because these pictures turned out so pretty. And wouldn't it be nice that when I'm 50 years old I can say: Yes, I once was able to do that!

Vacation

On the other side I am looking forward to go on a vacation, which I have longed for for months now. When the date is getting closer and closer, you are totally looking forward to it, right? Have you had your vacation or are you waiting for the date to come?
We are going to Zanzibar and I can't wait for the date getting closer!

Labels: , , , , , ,