Nancy's zomerweken - Summer List #2

Op 7 juli maakte ik mijn Summer Top 10. Gedurende vijf weken komen er elke week twee blogs online over mijn avonturen met mijn zomerlijstje. Heb jij al een zomerlijst gemaakt?

Vandaag vertel ik jullie over mijn tweede punt van de lijst:

Nieuwe zomercocktails uitproberen

Ik heb nog geen nieuwe zomercocktails uitgeprobeerd, ik heb wel verschillende smoothies gemaakt en sapjes. Dat telt natuurlijk niet, maar ik ben best tevreden. Ik krijg namelijk de laatste tijd weer veel last van mijn buik van alcohol waardoor ik het liever laat staan dan dat ik het drink.
Ik ga wel op huwelijksreis waardoor ik de kans krijg om ook eens wat anders uit te proberen mits ze daar cocktails hebben. Zal ik het anders op heerlijke mocktails houden? Dat klinkt allemaal heel nerdproof en dat is het natuurlijk ook. Ik ben een oma geworden geloof ik... Bij thuiskomst wil ik nog wel een cocktail uitproberen maar met de aanloop naar mijn bruiloft wilde ik het er toch niet op wagen!

Welke cocktail is jouw favoriet?

Foto van Pinterest

Labels: , , , , , ,