Nancy's zomerweken - Summer List #1

Nancy's Zomerweken

Op 7 juli, meer dan 20 dagen geleden maakte ik mijn Summer Top 10. Hoe staat het met mijn zomerlijstje? Gedurende vijf weken zullen er elke week twee blogs online komen over mijn avonturen met mijn zomerlijstje. Heb jij al een zomerlijst gemaakt? Zo niet, probeer anders twee of drie dingen te bedenken. En laat vooral als reactie achter wat je wilt gaan doen.

Vandaag mijn eerste punt van mijn Zomerlijst.

Vieren dat we het WK hebben gewonnen.

Het eerste punt van mijn zomerlijstje was een wens die ik uitsprak, maar helaas mochten we niet het WK winnen. We zijn wel ver gekomen en waren allemaal trots dat we derde van de wereld werden. Ik ben ook zo blij dat ze in die wedstrijd alsnog alles hebben gegeven. Natuurlijk was het een teleurstelling dat we niet naar de finale gingen, ik baalde er extra van dat het ArgentiniĆ« was. Ze hebben het ver geschopt maar het blijft lullig als je moet winnen met penalty's. Hoe dan ook maakt dat voor het voetbal niet uit natuurlijk, gewonnen is gewonnen. Nu moeten we de blik op de toekomst werpen: Ik hoop echt dat ik ooit in mijn leven mag meemaken dat we dan ook echt het WK winnen. Wie weet...

Labels: , , ,