My summer top 10

Zoals ik zaterdag 21 juni zei: Tijd voor het maken van een zomerlijstje! Ik vind het heel erg leuk om lijstjes te maken, omdat het zo heerlijk inspireert. Kijk jij ook even mee naar de dingen die ik deze zomer wil doen in random order?

Mijn zomer top 10

  1. Vieren dat we het WK hebben gewonnen.
  2. Nieuwe zomercocktails uitproberen.
  3. Zonnebaden.
  4. Mijn zomergarderobe uitmesten.
  5. Tassen weggeven.
  6. Spetteren in een tobbe met mijn lieve nichtje.
  7. Naar de Efteling gaan met mijn neefje (en mijn schoonfamilie!).
  8. De hele nacht dansen.
  9. Op vakantie gaan.
  10. Boeken uitlezen!

Nummer 1 is natuurlijk mijn hoop die ik uitspreek. Het belangrijkste vind ik vooral: Plezier maken! Ik heb al zo veel fijne dingen gedaan samen met mijn vrienden en familie. We kijken voetbal, we doen aan yoga, we gaan lunchen, we bespreken mijn bruiloft, we bellen, we drinken, we praten en we delen lief en leed... I feel blessed. Nu nog wat extra zon ;)

Lees hier mijn lijstje van vorige zomer.

****

As I said on June 21st: It's time to make a summer list. See mine in random order:

My summer top 10

  1. Celebrating that we won the World Cup
  2. Trying new summer cocktails
  3. Tanning
  4. Get a wardrobe makeover
  5. Give away some of my bags
  6. Splashing in a tub with my little niece
  7. Going to theme park Efteling with my nephew (and my in-laws!)
  8. Dancing all night
  9. Go on vacation
  10. Finish reading a book
Number 1 is of course merely what I'm hoping for. The most important thing to me is: Having fun! I have done already so many nice things with my friends and family. We watch football, we do yoga, we went for lunch, we discuss my wedding, we phone each other, we drink together, we talk and we share... I feel blessed. Now all I need is some extra sun ;)

Read my summer list of 2013 here.

Labels: , , ,