Summer summer time

Vandaag is de officiële zomertijd aangebroken. Ben jij al in de summer mood? Ik heb wat tips om in de summer mood te komen. Niet dat het echt nodig is, maar er zijn mensen - ja écht! - die niet zo fan zijn van de zomer. Ik daarentegen ben dol op de zomer omdat ik in de zomer geen last heb van hooikoorts (eigenlijk is de lente mijn lievelingsseizoen - if it wasn't for the hay fever) en omdat ik het vaak lekker warm heb want ik heb het doorgaans koud. Bovendien ben ik dol op mijn zomergarderobe en het liefst zou ik elke dag zomerjurkjes aan doen. Ultiem geluk! Maar goed, hoe kom je dan in die mood als je het eigenlijk te druk hebt gehad om überhaupt te beseffen dat het zomer is of als je eigenlijk niet zo goed tegen de hitte kan?

Get in the summer mood






Gebruik ze zelf ook en as you're with it: Volg mijn borden op Pinterest.

Ik probeer bepaalde ijkpunten beter voor mijzelf te markeren. We hebben immers al lang niet meer door of het nu lente of zomer wordt omdat we als volwassenen daar niet meer mee bezig zijn als we druk aan het werk zijn. Toch probeer ik zonder kinderen, die er vaak voor zorgen dat je weet dat het zomer wordt vanwege de vele werkjes die zij mee naar huis brengen van school, dit bij mijzelf te triggeren. Ik maak daarom vandaag iets lekkers om te vieren dat het zomer is. Celebrate!

****

Today it's officially summer. Are you in a summer mood already? I am sure you are looking forward to it, right? Well, I have some advice for you.

Get in the summer mood

Just use some yourself and while you're at it, follow my boards on Pinterest.
I try to mark these specific moments. When you don't have children you don't realise it's not spring anymore but summer. You don't see any project from school that remind you of them, you simply need to read about it or see it in your agenda. And before you even know it, it'll be Christmas. That's why I think it's very important to have these moments and enjoy them. So today I will be celebrating with something good that I'll bake. Celebrate!

Labels: , , ,