111, 112 & 113 - Pink Esprit bag, pink weird bag and orange backpack

1. Esprit shopper
I hadn't yet made pictures of bags so I was a little behind, that's why today I present you 3 bags in 1 go. To be honest, these bags don't need individual attention.

Esprit shopper bag

The first bag I got with a buy in a shop of Esprit. Again a shopper, I think it is my weakness..?

Valentine's Day bag

The second bag I bought in the days leading up to Valentine's Day. I remember I found it a funny bag, but all other people really thought it was ugly. It still didn't scare me of walking around with it. In the meantime I don't use it anymore, it doesn't fit me nor my age.

2. Valentine's Day bag

Orange backpack

The third is a backpack my old boss gave us when we went to Southern Spain. He always wanted us to walk around recognizable. And we were..!

****

Ik had nog geen foto's van de tassen waardoor ik ietwat achter liep maar ik haal het vandaag in één keer in met drie tassen die ik heb. Deze drie tassen hebben ook geen individuele aandacht nodig haha!

Esprit shopper

De eerste is een tas die ik heb gekregen bij een aankoop in een Esprit winkel. Weer een shopper, ik zal er wel een zwak voor hebben.


Valentijnsdag tas

De tweede heb ik gekocht tijdens Valentijnsdag. Ik weet nog dat ik hem grappig vond, maar iedereen die ik kende vond hem spuuglelijk. Dat weerhield mij er niet van om hem alsnog met mij mee te dragen. Inmiddels ben ik hem ook wel beu, ik draag hem niet meer bij me.

Appeltjes van Oranje rugzak

De derde is een rugzak die we kregen van mijn oude baas toen we op reis gingen naar Zuid-Spanje. Het land waar de appeltjes van oranje vandaan komen. We moesten altijd herkenbaar van hem rondlopen. En dat waren we..!


3. Backpack for Southern Spain

Labels: , , , , , ,