110 - White leather bag

This bag was my friend's grandmother's. She's not my friend anymore and her grandmother doesn't live anymore, but I remember that I was at her grandmother's house and they were looking through bags and they said I could have one too. The others had already chosen bags of course and afterwards, I choose this one. I still like it very much - the leather is good and the bag is quite big. You can fit enough things in it. I haven't used it in quite a while, but I'm happy I took this one from the attic - the sun is shining more and more and I think a white bag fits the weather perfectly.

****

Deze tas van de oma van een vriendin. Ze is mijn vriendin inmiddels niet meer en haar oma leeft ook al niet meer, maar ik kan me nog herinneren dat we bij haar oma thuis waren en dat ze door tassen aan het kijken waren - ze zeiden dat ik er ook eentje mocht hebben. De anderen hadden zelf al verschillende tassen gepakt en daarna keek ik er tussen, ik koos voor deze tas. Ik vind hem nog steeds mooi - het is goed leer en de tas is best groot. Ik gebruikte hem vroeger veel op de middelbare school toen ik vanwege rugproblemen geen boeken meer mocht dragen en dus een dubbel boekenpakket had. Je kan in deze tas behoorlijk wat spullen doen. Ik heb hem al een tijdje niet meer gebruikt, maar ik ben blij dat ik hem van de zolder heb gehaald - de zon begint steeds meer te schijnen en ik vind dat een witte tas erg goed past bij dit weer. Ik moet hem alleen even goed poetsen.

Labels: , , , , , ,