34 - Ballroom dancing alternative shoes (T-bar strap shoe)


These shoes are my favourite to take with me to ballroom dancing. They are just always in my bag when I go ballroom dancing. I still have to buy real ballroom dancing shoes, but I have been saying that for 2 years now and I still dance around in these. They wear nice and tight and have a very firm heel. I don't bruise my ankle with them and at the same time I can dance sensually in them. They're ideal!

****

Deze schoentjes zijn een favoriet als ik ga stijldansen. Ik neem ze tegenwoordig standaard mee. Ik moet nog steeds echte dansschoenen hebben, maar dat roep ik al 2 jaar en inmiddels dans ik nog steeds de sterren van de hemel in deze muiltjes. Ze zitten lekker strak en hebben een fijne stevige hak. Ik zwik dus niet en kan er sensueel tegelijk op dansen. Ideaal!

Labels: , , , , , ,