32 - Never worn polkadot ballerina


I have never worn these. It's pathetic. I have bought them, probably when I was just awake and it still was early in the morning or just midday, but they don't fit me! Like I have mentioned before, my left foot is the biggest and that side just hurts. I haven't walked in them at all, I could have done that if I wanted my toe to be amputated. I choose the first and now I still have a crooked toe, but at least it's still on my foot! Though I do't like my crooked toe, I love it more than no toe at all.

What should I do with these never worn ballerina's? Sell them online? What price should I ask?

****

Nooit gedragen. Asociaal gewoon. Ik heb ze gekocht, waarschijnlijk toen ik net wakker was en vroeg in de ochtend of middag, maar ik pas ze gewoon niet! Zoals gezegd is mijn linkervoet de grootste en die zit gewoon knel. Geen meter op gewandeld dus, tenzij ik had gewild dat mijn grote teen geamputeerd moest worden. Ik koos voor het eerste en heb nog steeds een grote kromme teen op mijn voet staan. Ben ik ook niet blij mee, maar liever een kromme teen dan geen teen.
Wat zal ik doen met deze nooit gedragen ballerina's? Online verkopen? Wat voor een prijs zou ik daarvoor moeten vragen?

Labels: , , , , , ,