24 - Green Zara peep-toe shoes

These shoes I bought when I was on a trip for my work. I remember walking around in Vienna and finding these shoes all of a sudden at Zara. They were priced off and I found them so cute. I couldn’t resist. So when I got back in the touringcar (I was in Vienna for my job in tourism) my clients/tourists all were very excited to see that I bought something and the women wanted to see what I bought and kept on saying in the bus: "They are so cute", "Oh they look so nice", "Really something for you", "You were right to buy those".
And I still feel the exact same way.

****

Deze schoenen kocht ik toen ik op reis was voor mijn werk. Ik weet nog dat ik door Wenen liep en deze schoenen vond bij Zara. Ze waren afgeprijsd en ik vond ze zo enorm lief. Ik kon ze niet weerstaan. Dus toen ik terugkwam in de touringcar (ik was in Wenen voor mijn werk in het toerisme) waren mijn klanten/toeristen erg benieuwd naar wat ik gekocht had. Het waren allemaal dames op leeftijd want de reizen die we verkochten waren voornamelijk gericht op gepensioneerden; de dames zeiden allemaal: "Je hebt helemaal gelijk", "Wat een dotjes", "Echt iets voor zo’n leuke jonge meid als jij".
En ik was en ben het daar nog steeds mee eens.

Labels: , , , , , ,