22 - Slingback

I found these shoes in sale. I tried them on and they literally walk as if I’m walking on mini clouds. They are so comfortable! I don’t always want to walk in flats during summer but sometimes I want to take it up a nodge. Then I usually take these shoes out. They are made of soft leather and I took them with me on several vacation trips.

****

Deze schoenen heb ik gevonden tijdens de uitverkoop. Ik was op zoek naar slippers, maar goed, ik trok ze aan en wist meteen: Dit worden ze. Ze lopen alsof ik op mini wolkjes wandel. Ze zitten zo lekker! Ik wil in de zomer niet altijd op slippers of lage schoenen lopen (bijvoorbeeld als ik op vakantie ben) dus soms ga ik een treetje hoger. En meestal pak ik deze schoenen dan uit de kast. Ze zijn gemaakt van heel soepel en zacht leer en ik heb ze al meegenomen op meerdere vakanties. Ik denk aan Zuid-Spanje waarmee ik heel Granada en het Alhambra af liep. Fijn toch!

Labels: , , , , , ,