17 - Zip me up Scotty

I love these platform heels with a zipper on the back. The zipper runs all the way down. But I have had one little accident: I almost tripped and the zipper on the back was damaged. The sole of these heels are red, as in Louboutin red but these aren’t Louboutins at all. Still, I like them under many outfits. They simply are appropriate to any occassion but still fun and different.

****

Ik ben dol op deze platform hakken met rits aan de achterkant. De rits loopt helemaal door naar beneden. Helaas had ik ooit een klein ongeluk: Ik viel bijna waardoor ik met mijn schoen langs mijn andere voet schraapte. Veel pijn aan mijn ene voet en van de schoen was het lipje van de rits er ook af. Nu zijn deze aan beide schoenen verwijderd, maar gelukkig zie je nog wel dat het een rits is. De zolen zijn Louboutin-rood, maar natuurlijk zijn het helemaal geen Louboutins. Deze schoenen kan ik aan onder enorm veel outfits bij verschillende gebeurtenissen en blijven toch leuk en anders.

Labels: , , , , , ,