15 - Laser Cut leather peeptoe shoes

I once bought these heels for the wedding of my nephew. Well, to be exact: I wanted these heels and when I had bought them I figured they would be perfect for his wedding. They were, for only a small part of the day. I had huge blisters from them and had to change up the shoes after the ceremony. When I now wear them I think back to that day and am happy that these days they don’t give me any blisters.

****

Deze hakken kocht ik ooit voor de bruiloft van mijn neef. Nou, om precies te zijn: Ik wilde deze schoenen al hebben en bedacht me toen ik ze al in mijn kast had staan dat ze perfect zouden zijn voor zijn bruiloft. Dat waren ze, maar alleen voor een kort gedeelte van de dag. Ik kreeg enorme blaren op mijn voeten en moest na de ceremonie van schoenen wisselen. Als ik ze nu draag denk ik vaak terug aan dat moment en ben ik blij dat ik tegenwoordig blaren-loos door het leven ga als ik ze aan heb.

Labels: , , , , , ,