Gift wrapping presents

Santa Claus is coming to town again. The holiday season is coming and holiday season equals cool presents. And these presents are even better if someone has gift wrapped them beautifully. I am OK in wrapping a present, but gift wrapping with bows and other nice stuff. No, I can't really do that. At least it doesn't look very nice. I am very good at wrapping a present and putting a bought bow on it. But to put a DIY bow on it... I just can't! But I want to! Thankfully there are a lot of DIY's online and workshops (maybe near you!). So I will keep on practising because I would love to be able to make beautifully wrapped presents.

Are you good at gift wrapping or do you need a workshop or How-to, as I do?

****

Sinterklaas is weer in het land en hierna komt de Kerstman ook nog wel eens langs. Het feestseizoen is er dus weer en dat staat gelijk aan leuke pakjes. En die pakjes zijn extra leuk als ze mooi ingepakt zijn!
Ik ben niet zo een goede cadeautjes-inpakker. Het lukt me nog wel om een en ander aardig te verpakken en meestal doe ik er een mooie zelfgekochte strik op. Maar een zelfgemaakte strik? Of een andere bijzondere manier van inpakken? Dat lukt mij nog niet zo heel erg goed. En ik zou er best wat beter in willen worden. Gelukkig zijn er in dit geval How To's online en workshops verkrijgbaar.
Ik ga in ieder geval oefenen en als je geïnteresseerd bent in onderstaande workshop raad ik aan om je snel op te geven en een plaatsje te veroveren bij Saskia!

Ben jij goed in cadeautjes inpakken of kan jij ook wel een workshop of How To gebruiken, zoals ik?


Source 1
Source 2
Workshop

Labels: