Happiness in Paris

After a hiatus of several months (I think) it was time to get back in the saddle by saying what made me happy... in Paris. Because so many things made me happy but I was too busy with playing the Parisian girl to make more blogposts about happiness as I did before on a daily basis.
The project was still not over, so one day I had to post one again. I knew that. When I got back from Paris and had to get back to the normal way of living I couldn't get myself to posting things that made me happy for several reasons. But here I am, finally after some delay! As I have said before: I am bound to make this project whole.

The things that made me happy when living in Paris:
I was so extremely happy in Paris, I felt it through and through.

What are you looking at?
Top picture: A photo I have made of a part of the skyline of Paris. It's Le Louvre, Les Tuileries, Musée d'Orsay and Tour Eiffel (the Eiffeltower).
Collage: Me in front of Sacre Coeur, a meal with goat's cheese in puff pastry, my boyfriend and me in Jardin du Luxembourg after cycling, his colleagues Matthieu, Fabien and Rita, the Arc de Triomphe was near our house, a detail of our little French balcony, having chocolat chaud at my favourite cafe and in the middle my best friend Jantien and me in Jardin du Luxembourg.

****************************************************


Na een hiaat van enkele maanden werd het tijd om weer terug in het zadel te komen door te vertellen wat mij gelukkig maakte... in Parijs. Er waren zo veel dingen waar ik gelukkig van werd daar, maar ik had het te druk met de Parisienne uithangen waardoor ik geen tijd extra vrij maakte om hier iedere dag blogposts over te schrijven zoals ik eerder wel deed.
Het project was nog steeds niet afgelopen waardoor ik wist dat ik weer moest beginnen met een blogpost plaatsen. Toen ik terug kwam uit Parijs en weer in de normale gang van zaken belandde kon ik mijzelf er niet toe zetten om posts te schrijven, vanwege verschillende redenen. Maar hier ben ik weer, na enige vertraging! Zoals ik eerder al eens heb gezegd: ik houd mij er aan om dit project af te ronden.

De dingen waar ik gelukkig van werd toen ik in Parijs woonde:

Wat was ik enorm gelukkig in Parijs - ik voelde het heel diep van binnen.

What are you looking at?
Bovenste foto: Een foto die ik heb gemaakt van de skyline van Parijs. Hierin zie je het Louvre, de Tuilerieën, Musée d'Orsay en de Tour Eiffel (de Eiffeltoren).
Collage: Ik voor de Sacre Coeur, een maaltijd met geitenkaas in bladerdeeg, mijn vriendje en ik in Jardin du Luxembourg na wat rondfietsen, zijn collega's Matthieu, Fabien en Rita, de Arc de Triomphe was vlakbij ons huis, een detail van ons kleine Franse balkon, chocolat chaud drinken in mijn favoriete cafe en in het midden mijn beste vriendin Jantien en ik in Jardin du Luxembourg.

Labels: , , , , , , , ,