15 Juli - Sushi


To celebrate my brother graduated we went to a sushi restaurant. First I wasn't a big fan of sushi, but after a while I got into the swing of things. I still don't go very often to a sushi restaurant but my brother wanted to try it for some time now so we thought it was the best present to give him! We had a nice time and the sushi and other dishes were great.

**********************

Om te vieren dat mijn broer geslaagd was, gingen we naar een sushi restaurant. Eerst was ik er geen groot fan van, maar na een tijdje begon ik het zeker te waarderen. Ik ga nog steeds niet heel vaak naar een sushi restaurant maar mijn broer wilde het wel eens proberen en het leek ons een uitgelezen kans om hem op deze manier te feliciteren! We hadden het erg naar ons zin en de sushi en andere gerechten smaakten heerlijk.

Labels: , , , ,