30 September - Tennis


30th of September I have been watching Joep at a tennis tournament. It was his first tournament, he just started playing tennis this year. Of course I was the perfect groupie: following him from court to court and afterwards having a drink and talk about the matches. I also found it very nice to meet new people: I didn't know anybody at the tennis but Joep and his friend Ruben. So meeting new people was what really made me happy today.

*****************************************

30 September had Joep een tennistoernooi. Het was zijn eerste toernooi; hij is pas begin dit jaar begonnen met tennis. Natuurlijk was ik de perfecte groupie: hem van baan naar baan volgen en naderhand een drankje drinken en over de wedstrijden praten. Ik vond het ook heel erg leuk om te nieuwe mensen te leren kennen: Ik kende niemand op de tennisvereniging behalve Joep en Ruben. Dus nieuwe mensen leren kennen was hetgeen wat me echt gelukkig maakte deze dag.

PS This is Joep after his 4 matches. Dit is Joep na zijn 4 wedstrijden.

Labels: , , , ,