3 September


What made me so happy on 3rd of September? I had the chance to dress up for the Valtifest festival. The theme of the festival was 'All in the family'. We were a "family" who can't be found for some time now. I am curious if you know who we are...
I think we were one of the most original with our translation of the theme. It was a nice party!

****************************

Wat maakte mij gelukkig op 3 september? Ik mocht me verkleden voor het Valtifest festival. Het thema was "All in the family". Wij waren verkleed als een familie die je op dit moment niet meer ziet. Ik ben benieuwd of iemand kan raden als wat we zijn gegaan. Al met al waren wij wel het meest origineel. Ik heb niemand er zoals ons zien bij lopen. Wel veel Tros familie (de grootste familie van Nederland) Mario bros. Zusters, broeders, relnichten en regelneven.
Het was een leuk feestje!

Labels: , , ,