28 September - Shop till you drop!

I have been shopping with my mother - for her. But we ended in shopping a lot - for me. That's basically how this goes: we end up in looking everywhere for that skirt in my size and whether that sweater is in sale. Though I didn't need anything (apart from something warm for winter with long sleeves - which is pretty difficult I must say) but bought so much. It was delicious to have such a shopping spree in such a long time. And I love the items I have come home with.

*******************

Ik ben gaan shoppen met mijn moeder - voor haar. Maar we eindigden met heel veel spullen - voor mij. Dit is eigenlijk hoe het altijd gaat: uiteindelijk zoeken we overal voor die rok in mijn maat en of die sweater in de aanbieding is. Hoewel ik niets nodig had (behalve iets warms voor de winter met lange mouwen - wat nog behoorlijk moeilijk is moet ik zeggen) heb ik toch zo veel gekocht. Het was heerlijk om met mijn moeder op z'n shopping spree te zijn, dat was alweer zo lang geleden. En ik ben nu al verliefd op de items waarmee ik ben thuis gekomen!

Labels: , , , ,