La Feria Markt in Stilleven Breda

Wauw! Wat een leuke middag bij Stilleven. Creativiteit zoemde je tegemoet en natuurlijk kon ik het niet weerstaan. Het weer liet duidelijk te wensen over, want het plenste! Maar je kreeg Pâmela van Feito com Amor er niet onder! Alle kraampjes werden verplaatst en zo was grotendeels de markt ondergebracht in het pand van Stilleven zodat iedereen droog kon staan. De kraampjes die buiten stonden hadden gelukkig ook genoeg bekijks! Deze eerste lente-editie kan naar mijn mening een geslaagd succes genoemd worden want ondanks het slechte weer stond de zaak vol met geïnteresseerden.
En dat is niet gek natuurlijk. Zo waren er genoeg kraampjes om je hart bij op te halen. Bij binnenkomst stonden er meerdere: de applicaties van LaLaLou, de kaarten van Image de Julie en de zelfgemaakte theemutsen en pannenlappen van vintage stoffen van Second Handy.
Achterin de zaak stond Pâmela van Feito com Amor met een keur aan spullen. Zo heb ik er een prachtig boek gekocht van het merk Papaya! Ik ben er helemaal blij mee en wil het gaan gebruiken als inspiratieboek. Ze had nog zoveel meer dingen die geweldig leuk waren, zo verkoopt ze ook meubeltjes en nog meer spullen van Papaya! en tons and tons more! Zie haar website voor meer!!

In het pand stond ook Tuttespul met allemaal zelfgemaakte poppetjes, slofjes en meer. Via de serre van Stilleven kon je naar buiten lopen en liep je zo tegen de gestoffeerde meubeltjes aan van Mazzelstof en buiten stonden nog meer kraampjes. Zo hebben mijn schoonzus en ik samen enige slofjes gekocht voor aankomende kraamvisite bij Essies handcraft cuteness. Natuurlijk kon ik het niet laten om nog meer te kopen, zo heb ik bijvoorbeeld een klein notitieboekje gekocht en schattige oorbellen van Liefgeval. Tegenover Liefgeval stond het kraampje van Tante Tommy met supergave T-shirts. Vooral het shirt met 'I don't give a duck' kon ik zeker waarderen! :)

Ik ben echt verschrikkelijk blij met alle spullen die ik gekocht heb, blij met de leuke middag die ik heb gehad en bovenal verrast door het warme en lieve welkom van Pâmela. Wat een wereldmeid!

Zie alle links voor de websites van deze artistieke creatievelingen!


En hieronder enkele foto's van mijn geweldige aanwinsten:
Dit zijn de oorbellen die ik kocht van Liefgeval, het zijn eekhoorntjes! Daarboven een strikje, er hingen zo veel leuke oorbellen maar deze kon ik dan weer niet laten hangen. Toch was het een moeilijke keuze tussen deze en die met paddestoelen. Enig! Helaas is de foto wazig omdat ik nu eenmaal geen goed toestel heb om zulke inzoomfoto's mee te maken, hopelijk is het idee in ieder geval een beetje duidelijk.

Dit is een klein notitieboekje, waar ik al mijn ideeën in wil zetten. Als mij zomaar iets te binnen schiet heb ik dan een klein notitieboekje waar ik alles in kan zetten. Handig!






Dit is het boek van Papaya! wat ik gekocht heb om straks al mijn inspiratie in te plakken en bij te schrijven. Ik vind het zo'n mooi boek dat ik er echt helemaal blij van word. Ik heb hem gekocht bij het kraampje van Feito com Amor.

Labels: , , , , , , , , ,